Gratis forsendelse fra 399 kr 30 dages returret Hurtige leverancer
0

Spørgsmål & Svar

Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svaret på netop dit spørgsmål, er du velkommen til at vores kundeservice.

Betaling

I samarbejde med Klarna tilbyder vi flere forskellige betalingsmuligheder som kan variere over tid. De betalingsmuligheder, der er tilgængelige i øjeblikket, vises i kassen.

Desværre er omkostningerne per efterkrav steget så meget i de seneste år, at vi ikke kan tilbyde dette. Hvis vi skulle tilbyde det, ville vi være nødt til at opkræve et gebyr for dette.

Levering

Vores lager er beliggende i det centrale Sverige (Gävle).

Vi elsker naturen og har valgt at erstatte følgesedlerne med små flyers, som klimakompenseres gennem bidrag til klimabeskyttelsesprojekter, der f.eks. planter træer eller beskytter regnskove mod skovrydning. En kopi af din bestilling sendes til din e-mailadresse.

De hundekiks, vi sender med, er vegetariske, fremstillet af Dogman og indeholder hvede, glukosesirup, EU-godkendte farve- og aromastoffer, olier og fedtstoffer samt mineraler.

Ved kassen kan du se de leveringsmuligheder, der er tilgængelige for din ordre. Du kan læse mere om det her.

I indkøbskurven kan du se, hvor lang tid der går, før vi sender din ordre. Når vi har afsendt din ordre, når den normalt frem til dig inden for 1-2 arbejdsdage, afhængigt af leveringsmetoden og hvor du bor. Generelt tager pakker syd for Sundsvall 1 arbejdsdag, mens pakker nord for Sundsvall tager 2 arbejdsdage.

Du har 7 dage til at afhente din pakke, hvis den ankommer til et ombud.

Hvis du ikke afhenter din pakke, er vi nødt til at opkræve 149 DKK i henhold til de gældende købsbetingelser. Dette dækker nogle af vores omkostninger i forbindelse med din ordre - det er meget dyrt for os, hvis en pakke bliver efterladt og skal returneres.

Ombytning & Returnering

Alle ordrer vi får ind mellem 1. november og 31. december, har forlænget returret indtil d. 31. januar det følgende år.

Brug vores returformular, som du kan finde her.

Selvfølgelig. Du kan finde flere oplysninger på vores side omhandlende returnering.

Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med reklamationen.

Vi får ofte spørgsmål om, hvorfor vi ikke sender retursedler med i vores pakker, og svaret er enkelt:

Vi sender mange ordrer afsted hvert år, men får meget få returneringer og ombytninger, hvilket betyder, at omkring 100.000 retursedler ville ryge direkte i skraldespanden.

Det er hverken miljøvenligt eller økonomisk. I stedet kan du blot, når der er behov for det, bestille en returseddel på vores hjemmeside, og den vil blive sendt til dig elektronisk.

Det samme gælder følgesedlerne, som vi har erstattet med små flyers. De flyers vi sender med i hver pakke er også klimakompenseret gennem bidrag til forskellige klimabeskyttelsesprojekter, som f.eks. planter træer eller beskytter regnskove mod skovrydning.

På nuværende tidspunkt kan vi ikke sende retursedler med posten, men du kan bestille en returseddel til din e-mail via vores hjemmeside.

Er du på den rigtige hjemmeside?

Vil du besøge den lokale hjemmeside for dit land?